Tårar

Jag ser spårlöst och gråter - har inte ens sett hela programmet men det är gripande !
Jag har även varit ute på promenad och gråtit, men det var bara för att det blåser så mycket så tårarna rinner ...
Var iväg och gjorde sista stöten inför storK´s skolresa som bär iväg nästa vecka- det är ju snart !
Men det mesta är klappat nu ska vi bara ut m information !

Har träffat massa trevligt folk idag , najs överraskning på jobbet när vännen kom m hembakt nygjord brownieskaka med grädde och citronmarinerade bananer ... Fick sällskap till kaffet och kakan av en skön böna till !
Sen var jag på skolan och lämnade papper om tandborstarna som mellanK ska sälja- pengarna går till en ev klassresa, 5 tandborstar 125 kr.
Hämtade lilla K och vi cyklade i motvind hela vägen hem- för små ben kan det vara jobbigt ...

Och på min promenad fick jag surra m först en och sen en annan och till slut en tredje cool pingla - förutom pinglan som hjälpte mig m alla papper ...

På lördag är det Stensele runt - ni har väl anmält er! Sista dagen i morgon !

ja ja nu är det nyheter sen är det sängen och Anne B Ragde som gäller ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0