T hank G od I t´s F riday

Japp fredag och snart helg, nu innebär den här helgen att jag ska till Leo´s Lekland i Brännland i morgon , MellanK´s hockeylag - ska väl bli spännande , men jag hade gärna gjort nåt annat - typ varit hemma och - varit! Men det ska bli skoj, tar med mig en bok öch så finns det massor m trevligt vuxensällskap att surra med hoppas jag !
Men ikväll ska vi ta det lite coolt, börjar m att åka på badet m familjen , simma och sola , sen tänkte vi gå på Kita´s och äta - har aldrig vart där en nya ägarna började. Sen blir det hem och skruva upp hyllor så kanske ni får en bild på vad som hänt i mitt hem senaste veckan - eller vårt hem kanske jag ska säga !

StorK är i Umstan i dag m klassen - de skulle på universitet men kanske lite shopping på stan med så han fick med en slant så får vi se vad han shoppas ?!

Maken pratar om att sätta potatis, förgro dem i växthuset som är hos svärfar och sen sätta ut dem -jag tror han drömmer om en trädgård- det gör jag med , om nån annan kommer och fixar !

Det kryper fortfarande i kroppen - men med lite simning kanske det känns bättre !?

Nu är det dax för badet ! Cs snart !

PS- Bokföringen och momsrapporten stämde för April månad TJohooooooooooooooooooo  ( Intresseklubben antecknar )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0