sköna söndag !

Helt okej söndag - sov ut länge fast det känns inte så - med två ungar i sängen inatt så har sömnen inte varit den bästa !
Efter lite surr och planerande m systeryster så tog vi oss hemöver - storK och mellanK började springa så de plockade vi upp efter vägen !
Vi var hemma vid 15 då hade bästa maken lagat kött och potatis åt oss mums !
Sen började jag med ett projekt som kommer att ta lite tid i anspråk - jag skulle inte egentligen - men det måste göras så småningom så nu har jag börjat --- Gaaaaa
Jag kan säga att det innebär vit färg !
Meeen det kommer att gå bra !

Lilla k hade sin efterlängtade ridskola - det var roligt ! Hon älskar det där och jag njuter f hennes skull!
Efter det så städade vi ur bilen . skönt att slippa åka omkring i sopbilen personifierad !
Jag skojar inte ! Men nu är den fräsch - rätt så !

Nu ska jag bara skicka in en order sen blir det att heja på John Blund ! Äntligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0