Måndag i Maj

Förstår inte hur tiden kan rusa på det här sättet - ändå känns 5 veckor så otroligt långt borta ... men det lär v smälla till - mycket som ska hända närmsta veckorna!

Jag målar igen - vitt - konstigt ? Nej !
Det blir en renovering light !

Har varit på möte idag om en skyttekurs m ett proffs som tyvärr inte blir av nu men förhoppningsvis i framtiden - däremot kom det fram att vi förhoppningsvis kan ha tjejskytte i sommar/ höst ... Hoppas på många intresserade ! Skytte på älg och hagelbanan lite kaffekokning och surr med bara tjejer - skulle inte det vara skoj ? !
Vi får se vad det blir !

Sen var det möte om klassresan som ska ske om två veckor ! Verkar kunna sy ihop det där - med många villiga som hjälper till så blir det nog bra -- hoppas jag - skulle nästan vilja följa men det blir inte av i år ... Göteborg bär det av till i alla fall !

MellanK håller på m förberedelserna f sitt kalas som ska vara på torsdag, i morgon delar vi ut lapparna - han fyller i juli men har inte haft kalas på två år så det här är ett kalas i efterskott - 10 månader i efterskott ...
Så det lär väl vara dags om några månader igen ...

Sen planeras för äventyr på lördag - spännande ! Hockeykillarna ska få åka ut på resa - och eventuellt ta med sig syskon ...

Studsmattan åkte fram i kväll - lyckan är stor !

Kommentarer
Postat av: Lina

Då vet jag var jag ska tillbringa sommaren. På eran studsmatta! :-)

2009-05-05 @ 08:58:05
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: carro barro

Hej Hopp

Jag är gärna med på skytte och kaffedrickning. Jag har ju inte ännu hunnit tagit jägarexamen men får man övningsskjuta ändå?

2009-05-05 @ 15:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0