listor

Jag gör listor - listmaniac... måste skriva upp saker som ska göras då försvinner halva stressen över det som är ogjort...
I morse var listan MEGAlång !
Men dagen är snart slut och listan har betats av eftersom, visst - som vanligt är det en del kvar men - det som inte hinns idag hinns en annan dag...

I dag har vi då alltså skickat storK på skolresa t Götet, två klasser som åkte med idel glada ungar så det blir nog bra, men jag vet inte om storK vill komma hem, hans mamma klev på bussen när alla satt sig, greppade micken och hälsade välkommen till bussresan, beordrade folk att sätta sig för att sen fråga efter O#### L¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ...
Det kom upp en hand bakom ett säte längst bak  och en vit keps skymtade fram, då talade jag och Lilla K om hur mycket vi älskar honom att han är en av de bästa , att vi kommer att sakna honom jättemycket, sen avslutade vi med lite "puss puss lilla snuttelutten ..."  Ja ja han är nog van...

Sen vann vi ju då - en tävling genom jobbet första pris och allt !  6 biljetter till Brucean i Stockholm den 4 Juni, bra platser var det och allt. MIn mamma fyller jämt och det hade varit en kanonpresent till henne då hon gillar honom och faktiskt har varit på en konsert m honom tidigare... men - det passar inte i tid, hon fyller jämt 2 dagar senare och ska nog ha ett litet kalas då ... så - vi fick sälja biljetterna!
Och fick bort dem på en gång så det var skönt !

MellanK har varit hemma idag m störtförkylning, jag känner mig inte heller riktigt hundra!

Massor på jobbet och med skola och annat - men det är väl så livet ska vara fullt upp !

Och efter lite segdeg - jag var så trött efter maten- så tog jag en powerwalklight - härligt , för sen kände jag helt plötsligt för att putsa fönster, några stycken hann jag med !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Hihi du är ju för rolig =) Hoppas han får en härlig resa i GBG!

2009-05-19 @ 08:34:43
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0