Grrrrr

Stressa stressa... listan är lång  på vad som ska göras och ilsk har jag varit - har sagt att arbetskamraterna får skylla på mig om de kommer hem och fräser till sina respektive- det kan smitta av sig, så jag skärper till mig NU !
( onödigt att slösa energi på att fräsa åt omgivningen ...)
Var in på en butik idag på ett ställe - och tyckte att jag fick vänta alldeles för länge ... det fick mig att bli fräsig...
Sen gick det inte som jag ville ... då blev jag ännu fräsigare ...
Så det jag tänkte köpa - köper jag nån annanstans- de kunde ha tjänat en saftig slant på mig men nu får nån annan göra det ... eller om jag ångrar mig går jag väl tillbaka då ...
Utan att fräsa - för det får man inte göra ...
Bla bla bla
Stackars maken som ska ha en sån fräsig kärring va !

Storkillen är hemma och hostar, har beställt grejer till honom idag som han behöver på skolresan nästa vecka - hoppas det hinner komma !
Ikväll ska ungarna få agera provdockor- jag fattar inte att garderober kan krympa så fort , nyss hade de massor med kläder alla tre - men tvätt maskinen äter på deras kläder för nu har de blivit mindre ...

Och nu jobbar jag vidare - ikväll blir det att göra av med energi på boxingen - I löv it !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0