Den här Dregen

Tyckte jag verkligen om !!!!


Där borta vid pilen
har jag lagt min far
Där vilar han tryggt
på den plats han bad
Där brisen från havet
ger honom fläkt
Där hamnar vi alla till slut
i min släkt

Uppe vid huset
finns tårarna kvar
Som vi har samlat
jag och min far
Märkta av sorgen
av släktens ord
av såren vi ärvde
jag och min far

Våra händer är nötta
av familjens sigill
Av dom som la grunden
för att vi finns till
Cirkeln ska slutas
Det har jag kvar
Vi ska enas i jorden
jag och min far

Cirkeln ska slutas
Det har jag kvar
Vi ska enas i jorden
jag och min far

Vi ska enas i jorden
jag och min far

Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Vilken vacker låt, tvungen att gråta en stund bara för det!

2009-05-09 @ 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0