verkligheten

Idag har min verklighet varit insidan på isladan - hela dagen ! Har hört talas om solsken men det är bara hörsägen ...
Storkillen har deltagit i nåt som kallas matchläger ca 110 ungar f 1996 från hela västerbotten som spelade hockey m medföljande föräldrar som fikade och surrade ... Allt anordnades på ladan här i Storuman
Lilla K fick som tur var tillbringa dagen hos sina kusiner - tack och lov att de finns. Samvetet gnager såna här gånger .
MellanK var med på ladan men fick göra en utflykt t backen med vännerna fr Stensele - tack och lov att de finns.
Kl 8,30 var jag där och började dagen , vi har fixat fika och skött sekretariat, bara varvat runt - alla har hjälpts åt och jag tror att allt har flutit på utav bara den ! Riktigt kul är det men samtidigt skönt när vi gjort bort det, jag landade här hemma kl 20,30- och jag var inte sist därifrån ...

Storkillen skötte sig nog bra tror jag, i mina ögon i alla fall , jag är så dålig på att bedöma det där jämfört m andra .

det var annons i tidningen idag ... oåterkalleligen så är det så ... mitt hjärta vill bara inte fatta ...

Kram alla vännerna - tack för att ni finns





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0