Trots allt

har vi haft en väldigt skön helg!

Vi var lite oense idag ( mest barnen och jag ) om vad vi skulle göra så det slutade m att maken tog barnen och åkte t Sörlebäcken f att åka lite skoter, tolka lite, fika och grilla.
Jag fick en skön dag i min ensamhet, med tvätthögen, dammsugaren ( som jag f ö hade god hjälp m igårkväll av lillkillen som hälsade på ;-), sen fick jag med min favvosyster på promenad m stavar - jag vet att det ser roligt ut m det skiner jag i ( som nån ur Astrid Lindgrens värld sa ) Det tar på bra i a f ! Sen gick jag in på bästa macken ;-) ( Självskryt luktar illa ...), surrade lite m pinglan som jobbade och tog tillfället i akt att jobba undan en hög och göra i ordning tre andra  inför morgondagen!
Väl hemma så högg jag och spaden in på snön som ligger på vår uteplats, den ska ju fram innan påsk så vi kan sitta där och titta på solen !
Vi tog väl inte hela men är en bit på väg !

Nu har vi nött och blött golvet i duschen hela familjen, mellanK ska på pingis och vi andra ska nog ta en lugn kväll framför tv´n tror jag !

Mina tankar glider hela tiden in på tjejen ... varför ? Kommer aldrig att förstå ... men kan i alla fall glädjas över att jag fick lära känna henne !!!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Tänk om han var lika pigg på att dammsuga hemma ;o)

2009-03-29 @ 17:35:46
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0