torsdag kväll

Vi är hemma till slut jag och lilla K , kom vid 19-tiden, men det var lite motvilligt jag lämnade mamsen, hon är inte superpigg direkt...Skulle gärna varit kvar men vi har ju måsten här hemma också.

Maken hade m storK´s hjälp veckostädat när vi kom hem och gjort en kanongod köttgryta m ris till ! Mums !
Världens bästa- igen - jag säger ju att det är lite synd om er eftersom jag hittat den bäste !

Killarna fick varsitt hopprep m varvräknare så nu hoppar de för fulla muggar !
Här har ju hoppats rep förr ...
LillaK kommer ner och gnäller för hon kan inte sova .

Gruvar och funderar , jag är absolut en känslomänniska...
Åh jag vänjer mig aldrig vid att känslorna gör jätteberg-ochdalbanor ...

Men det ska bli skönt att gå på jobbet en liten stund i morgon bitti- jag lär nog dit i helgen också och försöka jobba ifatt, även om my family vill hitta på nåt annat...
Jag skulle även behöva övervinna da tvättmountains - jag fattar inte att det växer som ogräs.

Och har ni läst ända hit skulle ni ha ett pris, ett diplom - för allt det här är världsliga saker .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0