Tjopp

Här sitter jag en fredagskväll och har då inte fällt en tår, är inte lika i behov just nu , men ska läsa lite sen så får vi se...

Läser om en kvinna som förlorar både sin man och några år senare sin dotter i Leukemi...
Det känns som jag vältrar mig i sånt just nu ... Av olika anledningar ...

Men det värsta är ... Jag har dragit bort lakanen ur sängen och inte kommit ihåg det så jag måste BÄDDA SÄNGEN NUUU
Det är bland det värsta jag vet .... men jag vill inte sova utan lakan det är äckligt !
Och maken är på Bastukväll på hotellet- hur han nu hamnade där , det var då inte meningen men han bastar m hockeyledarna....
Han hör inte riktigt hemma där- jag gissar att han såg att det var obäddat och ville inte hjälpa mig "surläpp"
Hm men det är v bara att bita i det SURA äpplet och leta reda på nåt rent ...

GODNATT på er alla som har lakan i sängen - KUL för er !
Ni är äckligt duktiga som fixat sånt redan ... men ligg där och må så gott ni- tänk inte på mig som ska lyfta bort en sovande lillaK och brotta ner storK som ligger och ser tv ....

( StorK som haft sex och samlevnadsundervisning på skolan har haft ett utlägg om lektionen - spännande som ni förstår, de hade fått i uppdrag att rita snoppen och lillstjärten el skryppis som vi säger .... han hade ritat den lilla skryppisen och fått kommentaren " Vad har du ritat där då är det mormors vinbärsbuske  ???)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mormors vinbärsbuske =) Jag skrattade så tårarna föll.. Heja

2009-03-16 @ 17:40:57
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0