Tårar

av glädje för mästarnas mästare !
Hälrigt med en äkta norrländsk tjurskalle som segrare ! Riktigt bra program ! Grattis Per Elofsson

Har tillbringat dagen på jobbet ( tro det eller ej - det har dessutom jobbats undan en hel del ) Vi har en kanonduktigt prao i veckan ( skryt skryt ;-)

Planer för framtiden smids, det är verkligen spännande just nu...Försöker knyta kontakter och planera massor.

Fick göra en utryckning till skolan där MellanK har tappat sin mobiltelefon , den är spårlöst borta...
Min favvoMake lånade en metalldetetektor för att försöka hitta reda på den  ( Synen av honom på skolgården med en detektor som tjuter vilt och en svans av barn efter sig som undrade om det var Guld han letade ... ) men det är nog inte i snön den är borta ...
Så en efterlysning är på sin plats,
En mobiltelefon svart modell SonyEricsson W 530i tror jag den heter är borta försvann nånstans på Parkskolan efter lunchen Nån som vet var den kan vara ?
Ska kolla polisstationen i morgon ...

Lilla K hade skidskojavslutning ikväll , snälla MC skjutsade henne till min vän sen eftersom jag var där och smidde planer, det är ju som roligast att få planera lite tokigheter, sen om det blir så bra återstår att se.
Kanske vi får söka in till talang så småningom... vem vet ?
 
Blev så glad att se min andra vän i morse som såg pigg och alert ut, hade ätit och bajsat som det skulle vara så allt verkar vara på rätt väg ;-)
( Öh det lät lite tokigt men .... ni ska väl inte förstå allt vad jag skriver )

Alla känslor samtidigt rusar runt i kroppen och mitt huvud vill inte riktigt det jag vill alla gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0