solen

solen var framme idag några timmar, så vi hann ut och titta på den en stund-  vi hann både köra i skogen m skotrarna, köra fast , jag hade tänkt borra hål och börja fiska lite tills maken talade om att vi stod i en grusgropoch att sorselevägen var typ 6 meter från mig bakom "drivan", vi hann "hitta ställe" flytta till annat ställe två gånger tror jag ...
Men till slut blev det solgrop, eld, fiske, skottning, korvgrillning och lite annat smaskens - tack för supertrevlig dag och sällskap ni som var med!

Efter godmiddag och lite bergsklättring på mount tvätthimalaya så fick vi kaffegäster och buskillar ;-)
Alla ungar hade väldigt trevligt !
Hann med en fika hos vännerna i Stensele - är alldeles f länge sen...
Men sen åkte vi hem- är helt slut på just nu så sängen ser skön ut ...
I morgon är en ny dag , då vi dragit fram kl en timme uj uj mindre sovtid ... eller hur det nu blir ?!

PS MellanK gästbloggade , fattar inte vad han hittade f bild.. men jag erkänner att det är jag ... sen har jag lärt mig mobilblogga så nu kan det bli farligt att träffa mig och mobben ;-))

Sköt om er alla där ute , och en kram till er som vill ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0