Sjukt

överallt... Man fattar inte riktigt

Och Systeryster var inte kry, mellanK är på bättringsvägen men blir hemma i morgon med.

Skellefte förlora m 5-3 så nu står det 2-1 i matcher.

I morgon ska jag packa f på onsdag så blir det lite äventyr m några quinns ska blir lite spännande, men jag gruvar mig lite, brukar göra det sådär för att lämna Da family .
Nu blir det bara över onsdagsnatten men ändå.
Om nån blir sjuk el nåt sånt är jag så långt borta och vem ska då jobba och vem ska va hemma och ....

Men jag ska inte gruva det finns det som är värre ...

Tårtorna var goda!

Jag spelar spindelharpan på datorn, avkopplande och tankebortkollrande.

Snöandet har gett sig - nu blåser det i st.

Maken blev uppringd - de ville ha med honom på hockeymatch ikväll.... Hade hört att han brukade spela hockeybockey... Det är ganska länge sen ... Han följde med på tårtkalas i stället.
 (Men säger att han skulle ha kunnat ställt upp om han fått veta lite tidigare - skönt att de inte ringde tidigare- det är dyrt m sjukskrivning;-)

I morgon hoppas jag få träffa jobbarkompis som vart i Vietnam.




Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att höra att jag inte är ensam om att nöta spindelharpan. :) Men jag måste säga att det är det bästa sättet för mig att koppla bort skolan. :P Hahaa..

2009-03-10 @ 08:59:36
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0