Simma lugnt

Härligt med simning ! Fick en verkligt skön spa-de-lux-compact i dag !
Först klippning ! Sen en snabb promenad ! Tittade på solen på playa de la badhuset en stund innan jag hoppade i plurret ( Fatta vad kallt det är när man gått sig varm och sen solat ?!!)  och simmade nästan en timme !
Tack själv f sällskapet , det där gör jag gärna om !
Efter simningen hämtade jag upp alla barn och åkte t vännen där vi fick fika ! Mums ! Lilla K fick också hon ett minispa - en stund i badkaret !
Lite surr och prat är alltid gött- vi skvallrade en del, nya bebisar, bordsdelar, påskfirande m.m !
 Tack för det kära vänner !

Förresten har glömt- jag har nån som behöver hyra bostad i sommar, juni,juli och aug tror jag det handlade om ... nån som har nåt tips ?!

Förresten vinlotteri i morgon !

Kram på dig - du verkar behöva en  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0