Onsdag

Onsdag är =  lillördag brukar ju anill säga - här känns det som dagarna rusar på , jag hinner inte ens känna efter vad det är för dag , men det låter skönt m lillördag ;-)

Lite pics från senaste dagarnas aktiviteter



Storkillen kaxar upp sig m mormors !? hängslen - till ingen nytta ,  vi vet att vi brottar ner honom ändå ;-) ( internt skämt )



StorK  och lilla K på barngympaavslutning, storK skulle prova åka lite skidor, det är ju tävling i morgon och klassikern idag - inte vet jag om det gör så stor skillnad att börja träna 3 dagar före ...



StorK med söta prinsessan EB smaskar korv - men han fick inte hålla om henne ...
trots att han är en av hennes stora kärlekar om jag fattat saken rätt ...



Och igårkväll var det avslutning på slalomskoj - jätteroligt att de har fått vara med, duktiga ledare som peppat och inspirerat trots att lillaK ibland visat prov på sitt fantastiska ( sarkastiskt ) humör - hon kan verkligen om hon vill...
Men nu var det sista gången igår, och backen börjar redan visa att solen legat på , hoppas det kan hålla för åkning ett tag till.



HIttade den här lappen i fikarummet igår- undrar om det är nån som vill ha löneförhöjning - för det är absolut mig man menar - inte nån "Anna"n




Kommentarer
Postat av: Lina

Japp, idag är det lill-lördag! Men nu är den snart över, men fort är det lill-lördag igen. Men först kommer den riktiga lördagen och det är den bästa. För övrigt nog den bästa på hela det här året ;-)

2009-03-18 @ 19:30:20
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: nån "Anna"n ?

Jag tänkte förstås på oss Annor, men rättelse: lappen från början kom från projektmässeaffischen som siter utanför ytterdörren på macken. Jag antar att någon medie-elev ville smöra för sin Anna (lärare). ;-) Hehe.

2009-03-18 @ 22:34:15
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: Tim

Hejsan kära Anna!

Tyvärr så måste jag göra dig besviken och säga att affischen är tillägnad min lärare Anna Isaksson och inte dig :)

Men visst var den fin :)

Mvh

Tim

2009-03-25 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0