GRIS

Är den nya föreningen...
Systeryster kläckte ur sig massor med "komplimanger" till mig ikväll när vi grattade svågern som fyllde "20,5 * 2"
Vet inte hur hon fick till det , bara bubblade ofinheter till mig... Så jag frågade Mejans Tjej om man fick ringa BRIS när man var snart 38 och ledsen på sin lillasyster?! Hon trodde inte riktigt det, men Mejan föreslog att jag skulle ringa  ARIS 
 " Annas rätt i samhället "  Jag tycker du ska ringa GRIS sa systeryster då , Gamlas Rätt I Samhället!?!
Hon ska då inte få ärva mina skor!

Hann förbi andra födelsedagsbarnet som fyllde jämt en snabbis. Där Maken och MellanK lyckades slå sönder en av presenterna han fått - typiskt va ?  Shit happens !

Sitter framför matchen Skellefteå - Färjestad, 0-0 18 min in i tredje perioden ... Spännande för oss som gillar hockey !

Lilla K fick en minnesbeta av bästa kompisens vovve, så hon kom hem och klagade, men det går över hon hade fått så fint "Ambulansplåster " Och autograf så vi fick skratta lite!


Har såna bryderier nu - vet inte riktigt hur jag ska göra med vissa inslag i mitt liv, men det löser sig sa han som sket i vattnet, som nån skrev i ett mess t mig ikväll !

Tillägg ; 14 sek innan slutsignal så gör Färjestad 1-0 Skit !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt xD Syteryster

2009-03-19 @ 21:41:42
Postat av: Anonym

Förlåt xD Syteryster

2009-03-19 @ 21:43:28
Postat av: Stannapanna

Jo jo ;-))Kram på dig !

2009-03-19 @ 21:52:49
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sorry att det blev två kommentarer men jg skrattade så mkt;) Systeryster

2009-03-20 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0