stora stjärnor

Rykten och prat allt sprids i en rasande fart - Storuman i ett nötskal! Men så är det - väcker känslor i alla !
Återigen vill jag säga - Jag känner med er som är nära !
Och alla runt omkring som har det jobbigt just nu ...

Jag har haft en okej dag - dock väldigt trött , jag blir sån av mina gammaldags mediciner- det enda som hjälper hjälpligt är Tavegyl och de är inte snälla mot kroppen... Trött och matt Nanting!

Sen hade jag besök på jobbet idag - ett trevligt besök som pratade Goatlaendska - det är så härligt att höra !

Har även fått bevista ett fantatstiskt bra småstjärnorna !
De var otroligt duktiga!
Storkillen överraskade som en av kryddorna i Spice Girls- riktigt hot var han m höga stövlar ballonger i BH´n, nylonisar och smink ! Jag skrattade så jag grät ! Men alla var duktiga - fattar inte att de är så stora bara !

Och nu då - nu är det äntligen sova som står på agendan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0