solen

solen skiner faktiskt nu på morgonen, jag gnuggar ögonen men solen skiner fortfarande !!!
Helt fantastiskt hoppas det håller i sig och att det kommer värme också !

Livet rullar på som vanligt, jag jobbar, Sivan lever och frodas, lilla K är på fritids, och mellan K är med kompisar dagarna i ända, storK jobbar häcken av sig för att tjäna ihop t nån sorts Fiddy...

Karneval på Storumandagarna ??? Nja kanske inte för mig - orkar inte engagera mig i år !

Lilla K har kliande fläckar på kroppen och ingen vet vad det är....

StorK ska iväg ikväll t Lycksele m hockeykillar, få se hur det går m det onda knäet...
Och jag skulle vilja ut och stava - ska ta mig tid i dag till det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0