nybliven förälder

känns det som, fast lite mer besvärligt, man kan ju inte ta med sig valpen var som helst.
Trots det lyckades mor, jag och lilla K dricka kaffe m vänner på Akkan en kortis idag, Sivan sov i bilen i sin bur då.
Just nu ligger hon i mitt knä och tar en liten powernap.

Vilket jag för övrigt tror att även mor gör- hon är som slut på efter en lång men lyckad och trevlig helg !
Hon hade ett mycket trevligt kalas, med mycket trevliga människor.
Men jag tror att hon firat i dagarna fyra-  - minst när man hör om alla uppvaktningar hon fått sig !
Ett stort tack till alla som var med och gjorde hennes firande så fantastiskt bra !

Vi gick isäng relativt tidigt eftersom vi igårmorse kl 09 drog ner till Hagsta Krog för att hämta en liten Sivan.
Duktiga tjejen som åkte 60 mil sovandes på en kudde i mitt knä, endast pinkpauser och lite matpaus.
Vi var hemma efter 120 mil trötta och slut på kl 01 inatt ca. Så det gick rätt bra ändå !

Idag har vi även hunnit på Hundkällaren för att shoppa upp oss på div nödvändiga och onödiga men trevliga prylar till lilla Tjejen. Vi fick med en agilitytunnel - när vi nu ska kunna börja leka m den ?!

Och ikväll blir det middag m systeryster m familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0