nu är det kvällen

Lilla K och mellanK har bäddat och ska sova borta - men ändå hemma , få se hur det går !?
Varmt och skönt har det varit idag, men som sagt mycket pollen så här hemma ville inte jag vara ute i friska luften mer än nödvändigt- fatta hur svårt det är när man bara vill uuuuuuuttttt men jag vet att risken är så stor att jag blir sjuk...
Men jag hittade en riviera idag - här


totalt pollenfri, något blåsig, men vi klädde av oss och solade och fiskade ... vars vi var ??? Ja gissa det ni !!!
Scrolla inte ner än LinjalenAnna- du bör känna igen vyn???
För er andra som inte har en susning ska jag visa lite fler bilder...




Fuskade du Anna ???? Nåmen nu ser du vilken utsikt det var - fantastiskt vackert - långt borta kunde vi se snö på fjälltopparna- men det var åt andra hållet !

Men nu ska ni få se hur det ser ut precis där vi var



Sten sten och massor med sten Nästan uppe på blaikfjället- totalt pollenfritt - kanonskönt för mig och min näsa !!!



Vi grillade lite korv och kokade kaffe mitt i stenansamlingen- gissa om solen tog på under de två timmar vi var där ????



Sivan hade liiite trist tills ...



Dora kom och busade henne totalslut på ...

Slänger in några midsommarbilder också ;-)) Bara snälla sådana dock ;-)))



Midsommarfirande i Stensele

'

Lilla K pausar i gröngräset och lyssnar på musik !



Efterrätt på systerysters veranda - vi hade trevligt - det syns nog ;-)


Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Det där hade jag aldrig gissat...

2009-06-22 @ 08:46:05
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0