Nu är det helg!

Nästan i alla fall, ska försöka jobba nån timme i morgon också ...

Nästa vecka blir ju lite hipp som happ, måndag ska storkillen till Arvidsjaur på ungdomsjaktläger, på tisdag ska mellanK till Lycksele på ögon, Onsdag torsdag hoppas jag kunna jobba fulldag, fredag hade jag tänkt mig till Lycksele om allt går vägen... Jag får jobba kvällar och tidiga morgnar...
För sen nästa helg är det ju Årets begivenhet, Storumandagarna !

Idag efter jobbet blev det race av diverse viktiga göromål bland annat middag m färskpotatis och köttbullar = mums !
Men sen ramlade jag ihop i sängen och sov, sov, sov...
Alla killar i familjen tog Sivan med sig ut på äventyr och lilla K såg tv medans jag sov... ända till halvnio, det är allt pollen som gör mig trött ...
Så just nu håller jag mig inne väldigt mycket ... trist !

I morgon åker de två äldsta barnen t Ujaur m kompisar f att fira midsommar, vi andra åker t Stensele en sväng innan vi äter middag här hemma m vänner- rätt lugnt skulle jag tro... om inte nån hamnar i Pauträsk ;-))

Just ja Sanna; trevlig midsommar på er också hälsa till alla ! Vi ses väl nästa helg tror jag Kram på er !
Anna; jag vet inte om jag tror på den där nässköljen... eller det kanske jag gör men jag tror jag är för feg ...
Det låter för hemskt äckligt !

Ibland gör saknaden fysiskt ont - jag har sett det - jag har känt det... Och inga tabletter i världen hjälper mot det onda... bara tårar... många tårar, kan möjligtvis lindra ...

Jag tycker om att kramas med mina barn och känna livet i dem , att känna dem andas, att känna deras varma hud mot min ...





Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart vi ses nästa helg!kram

2009-06-20 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0