Nej och nej igen...

Men det ska väl komma förr eller senare - Allergihelvetet på jorden!
Igår började jag känna - och kände rejält så jag proppade i mig mediciner innan jag gick isäng- nackdelen = jag brukar bli så vansinningt trött av dem - det känner jag idag med !
Så nu hoppas jag att det regnar !!!!
Och blir lite varmare så att det inte drar ut på tiden!
Men egentligen så är det här en världslig sak.
Det finns de som har det värre !

Däremot skulle jag verkligen vilja ha en motionscykel just nu ! För att gå en powerwalk känns lite väl avlägset för att det ska kännas bra ... Powerwalk i "friska " luften - jo dra mig baklänges vad det är "friskt" i luften just nu - NOT !

Ja ja jobb idag - och ett besök hos "hon-som-har-saxen-som-redskap-hela-dagen"
Snart är det sextioårskalas för min fina mamms vet ni !

Just ja - lillkusinen - det är ju en inte-på-riktiga-kusiner, som lilla K adopterat för att bästisen skulle få en lillkusin !
Nån som bor ca tre mil härifrån och som varit involverad i mitt yrkesliv...
Och Maria - klart vi ska ut och lägga spår ! Skoj skoj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0