Martin åh Martin

på repris tror  jag- Bergh flyttar in , hon är bara helt klart bra Helt klart bra!!!
Och Martin - jag hoppas det finns tv4 i I W´s himmel ... och att hon har tid att titta mellan alla äventyr hon är ute på där hon nu är ...

Vet ni vad ! I dag har jag fått jobba, en lång stund och hunnit en hel del ärenden, skönt skönt att få saker strukna från listan !
Däremot hade jag glömt en sak på min lista, och vad jag fick höra det ...
Jag hade glömt att skriva upp tidig hämtning av lilla K´s kompis EC.. när klockan var halvfyra HALVFYRA och vi skulle hämta henne senast tre men hade tänkt tidigare- men halvfyra säger lilla K ; Får jag ringa en kompis???
KOMPIS - E C Järnet ner till fritids- kanske tur att inga poliser var på vägen - nej jag kunde hålla mig från fortkörning... men ändå - de på fritids hade precis tänkt ringa oss ....
Oj oj voj voj , mitt minne... E C undrade varför inte jag skrivit upp henne på en lapp - och det kan man v fråga sig ????

Just nu håller lilla K på att få Sivan att sitta i hennes knä utan att gnaga på fingrarna och slicka  händerna ... går sisådär ...

Annars har vi köpt balansplatta och knästöd till storK som ska hjälpa till m det onda knät !
Och maken var ute på gården ikväll och fixade med gräsmattan, det var ett kilo myggor på honom därute- Norrländsk sommar nu alltså !

StorK har varit hjälpreda på jobbet ikväll - vet inte hur det gick men jag tycker initiativet är bra - jobba jobba !

Och imorgon är det lördag - dagen före lilla K´s stora dag - den sjätte !!!

Förresten mellan K och kompis hade vart m pappan på skjutbanan i går kväll - det blev för mycket mygg - där också så killarna gick och satte sig i bilen medans de väntade på pappan. När pappan satte sig i bilen så sa kompisen
-A har ätit tre och jag en !
Vadå sa maken
- Hundkulor !!!
Maken hade en hundmatsäck i bilen ! Och de lekte "konka" vad nu det betyder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0