Måndag 1 Juni

Och sommaren försvann.... eller solen skiner men det blåser svenans kallväder!
Och så ringer de från södra Sverige och har värmebölja, TRETTIO grader varmt - Huvva ,tur vi inte har det här ! ( Eller )

Ja vad ska man säga, jag är nog fortfarande i det läget att jag inte vill och kan förstå...
Men verkligheten knackar på hela tiden och säger det...
Tårar och kramar- att bara finnas till och vara.
Pratade länge med en tjej idag och ingen av oss fattar ... man skulle vilja ha en vettig förklaring på hur det kan bli så här ? Och det har ju varit så mycket tungt jobbigt för så många häromkring...
Jag förstår inte meningen med det??? Vari ligger rättvisan? Unga människor???
Åh jag blir så ledsen när jag tänker på det...

Men i all denna sorg så fick jag ett glädjande besked idag ! Lilla K har fått en kusin ! En lillkusin !
Grattis grattis till föräldrarna !  Nu vill vi snart se underverket !



Kommentarer
Postat av: Monica

Lilla K en kusin.... VEM??

2009-06-01 @ 20:22:37
Postat av: Anna Henriksson

Instämmer? vem??

2009-06-01 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0