livet fortgår

sin gilla gång- dagen idag - jag har fått hem min shaktimatta, har dock inte hunnit prova den än, men det blir av snart !

Jag är ju som sagt i den tiden på året då jag nyser och snyter, än är det inte så farligt men jag har börjat äta mina mediciner som gör att jag är så trött.
Så middagen får mina ungar fixa i stort sett själva medans jag lägger mig och sover en stund.
Men de är duktiga ! Igår serverade systerdottern middag, idag var det mellanK med lite hjälp.
Lunchen intogs tillsammans med vänner- najs !
Jobbet pinnar på .

Men mest väntar vi nu på att få hämta hem våran lilla Favvevalptjej! PÅ söndag åker vi ! Hoppas komma hem på natten/kvällen.

Lördag blir det ju firande av min mamms som fyller sextio !
Ung som få ! Sötmamma!
På söndag ska hon bjuda sina fastrar bl a på fika kl 13 men då har vi åkt så det får hon klara utan mig - systeryster både min och mammas ska vara kvar så det löser de!

Var på Loppan och hämtade sista kuverten, de lägger ju ner nu, lite sorgligt så där !
Hoppas nån ny tar vid !

Nu blir det kvällen ! Med Anna Gavalda!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Konsthantverkarna kommer att ha Höstloppis i september! Eftersom Vårloppiset slog väl ut så kommer vi att fortsätta!

2009-06-04 @ 18:12:21
Postat av: Stannapanna

Hej Vanja !

Tack vad bra - då vet jag att jag kan fortsätta spara !

2009-06-05 @ 08:50:42
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0