lillalördag

men det kändes inte riktigt så- jag har fått massor uträttat !

Fick ta tag i en massa långliggare på macken idag, sånt där ni vet som blir liggande och man vet inte riktigt var man ska börja rota... mycket som jag inte har en aning om hur det funkar och ändå är det jag som måste ta tag i det.
Men som sagt det är påbörjat och kommer att slutföras. Bara att ha börjat är ju att ha tagit sig halvvägs

Maken kom m en glädjande nyhet, nu gäller det bara att gulla lite med honom så att det blir färdigt det med ...
Jag längtar !

Just nu känns det bara som att luften håller på fyllas m mera äckligt nysframkallande, snorkrävande, ögonkliande pollen... Bläääk !!! Jag hoppas få må fortsatt så bra som jag gör nu, lite trött bara , men det är inte farligt !
Däremot har jag köpt nåt som heter Beroca på apoteket, ett bra-till-allt-medel, som finns på brustablett, bra mot allergi, baksmälla m.m så nu ska jag prova!
Jag tar baksmälla - nån annan dag - jag är för trött !

Lilla K - ja lilla tjejen, blir nog att ringa sjukan i morgon igen - hon är inte bättre.....
det kliar på kroppen!


Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

Beroccan funkar till "allt". Glöm nu inte bort att köpa den där nässköljaren jag tipsade om. På UmanHuman!

2009-06-18 @ 08:25:20
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0