Fredagsmys

äntligen fredag, tiden går fort när man har roligt !
Det gäller bara att klämma in allt som ska göras!

Igår pratade jag m valpuppfödaren - länge - trevlig karl det där som pratar jakt jakt jakt och åter jakt !
Om jag fattade rätt så har han 7 hundar, wachtel, favve, rysstövare bl annat !

Ska bli så spännande med Sivan - japp Sivan ska hon heta !
På söndag ska vi hämta upp henne - det blir en lång dag kan jag säga !

Var på boxing i går, lite irriterande nu när man inte är riktigt i form, hjärnan vill men kroppen lyder inte riktigt !
Sen hände ju en incident , hoppas det gick bra för killen som gjorde illa sin fot- eller jag vet att det gick sisådär, men att det inte blir låååååååååååångvarigt - det är långt till älgjakten !

Sen kommer mellanK hem idag - ska bli spännande att höra hur han haft det på övernattningsäventyret m klassen.

Nu är det att ladda alla batterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0