åkej då

Nu är det Torsdag , studentdagen , grannens son har haft polare hos sig och de pyntade en lastbil värsta snyggt ! Björkar björkar björkar !!!

Lilla Sivan har sovit som en stock - utemellanåt i alla fall - hon har varit uppe och pinkat två gånger och varit lite sällskapssjuk några gånger... Men på det stora hela går det rätt okej !
Saken är den att jag måste få sova annars... är jag inte rolig- häxan Surtant släng dig i väggen !
Och nu är det ju annat som får stryka på foten också ! Så det känns som att mitt dygn gärna tillfälligtvis i a f kunde få ha flera timmar - eller att timmarna kunde vara längre än 60 minuteri a f!!!
Det tycker inte jag skulle vara för mycket begärt !

Och så storkillens knä då, när jag googlar på det där blir jag bara än mer villrådig ???
Men han har blivit beordrad 3 veckor utan någon som helst ansträngning för knät- så all träning som har brukar ägna sig åt får han inte göra. Det han kan träna är mage, rygg och armar...
Han blev väldans besviken och både marknadsmilen och hockeyträffen till veckan är bara att glömma ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0