Åh så var Torsdagen

överstökad !

Ska försöka bjuda på lite bilder...



På mormors fest grillade vi lunch i skogen - vid Bredseleforsen , som alltid har hetat Brejseleforsn i mina öron - kanonfint ställe !


Lilla K lånade kameran vilket mynnade i många roliga bilder ur grodperspektiv ! Men det här på min moster blev bra ;-)



Festen på kvällen var mysig - även om jag hade svårt att slappna av - här var det välkomstdrink ute



Efterrättstårtorna - jordgubbar förstås - svenska från FINNerödja ( är de inte lite finnar då ;-)



Lilla K i pyjamas fick rocka lös på dansgolvet med G



Examenssnygga !



grabbarna grus !!!



StorK i mitten har fått en plakett för att han fullföljt klassikern



Och till slut jordens goding - Sivan





Inte lätt att fota liten valp full med bus !!!

Nu blir det sängen - om jag får sova - jag har ungar som inte sover ... kanske får ut och jaga dem ikväll ...
Ser ni dem på samhället mitt i natten då skickar ni hem dem ring mig ock´så !

Jag har väldigt svårt att förstå det som jag läst om på datorn i dag - att föräldrar hjälper sina barn som gått ut skolan att dricka på skolavslutningen....
Det kommer jag ICKET att göra !!!
Och det händer här i Storuman också har jag hört !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja; är det inte bedrövligt!! Är de så "omtänksamma" när det gäller att förse sina ungdomar med sprit så är de väl lika noga med att kolla upp hur eller om de kommer hem och hur de mår eller........?

2009-06-12 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0