wooooow

Solen skiner - hoppas den kommer med lite värme, för det börjar kännas som det är höst snart... ( det är det i o f  s men inte än va ???)

Lilla K vill bli prinsessa , prinsessa över Littlest Pet Shops... tänk va då får hon så många figurer  hon vill - tänk om man var en riktig prinsessa och hade mycket pengar så man fick köpa vad man vill ( Det stora intresset just nu ! Nån som har att sälja ??)  Funderingarna kom igår i bilen ...

StorK och MellanK har sovit borta mitt i skogen de två tillsammans alldeles ensamma ...
Duktiga killar !
Bra för dem båda två !
StorK hade gått iväg ca 5 km ut i skogen för att fiska med en kompis, det var blött och surt - blötmyr- han var trött och slut !
Inga fiskar men några hjortron hade de hittat !

Idag är det två veckor kvar till vi får riktigt semester - en vecka I Turkiet !

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det du eller LillaK som vill vara en riktig prinsessa och kunna köpa vad du vill? Jag fattade inte riktigt... men vi kanske skulle dra ihop ett eget loppis och sälja allt vi äger och har... och sen sticker vi till IKEA och köper nytt!!!?? JAA!

2009-07-29 @ 10:18:44
Postat av: Stannapanna

Jaa du Linda- det är Lilla K just nu som vill vara prinsessa - men jag skulle också kunna tänka mig det ... ibland- vem har inte drömt om kronan,prinsen, halva kungariket och de fina klänningarna - Nu är jag väl på väg- jag har ju prinsen i a f ;-)

2009-07-29 @ 10:25:05
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0