tunt

på bloggfronten i dag !

ja det är inte roligt när man ska rapportera från samma ställe om samma saker hela tiden ... stranden - fotbollskola- sol-varmt!
Men jag klagar inte - det jag skulle vilja är att jobba undan lite högar, så nu är jag här på jobbet några timmar !
Lilla K surar på att hon inte får sova över i Gunnarn, men jag tycker inte det var nån bra ide - gissar att vi skulle få hämta hem henne - och sen vill jag inte lägga det ansvaret på ungdomarna, som för övrigt är duktiga !

Så nu sitter vi här på jobbet i tryckande hetta- mitt kontor är svinkallt på vintern och kokhett på sommaren - kunde ju fått vara tvärt om ...
Men man får inte alltid som man vill !

Jag mår bra just nu !

Kommentarer
Postat av: Stenmark

Tack för att du var Julias "förälder" idag så hon kunde bada medan vi jobbade.

2009-07-02 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0