trötter

is my second name ... dubbelt upp...
Vaknade ju som sagt i ottan,  och sen har dagen rusat på jobbade ganska länge eftersom lilla K inte skulle hämtas förrns på eftermiddagen.
En lilla K som inte ville hem när jag kom för hämtning eftersom hon haft så trevligt hos bästis !
Sivan fick busa runt en sväng med The one and only - Sverre Banan, det gick bra ! Faktiskt ! Tur det !
Efter middagen la jag mig på sängen en stund men jag är alltid så nervis att jag ska försova mig så det blev bara att vila ögonlocken en stund... det där med powernap är inte min starka sida, jag har så svårt att komma igång sen.

Men så blev det äntligen ( fast jag har gruvat idag ärligt ) dax för boxing, med premiär för ny sparringpartner- det gick jättebra ! Imponerad blev jag och framförallt slut på - precis som det ska vara ! 

Nu är det sängen och twilight boken - sista i serien.
Jag är lite avis på mina vänner som är ute på resande fot eller i sina stugor- jag vill också vara ledig med familjen och bara vara... men det kommer väl...
Samtidigt är mitt jobb roligt !

Kommentarer
Postat av: Linda

Grrr ;)

2009-07-21 @ 01:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0