torsdag

Jag är glad idag- glad men trött , tänk vad en trevlig  middag med fina människor kan göra för humöret ändå !
Det vill jag göra om !
Planerar för surströmmingsmiddag med systeryster på lördag, det ska också bli mysigt !
Familjerna får naturligtvis också vara med - det är så man mår som bäst !
Umgås med de man tycker om !
Min familj har kommit hem från deras lilla trip- blandade känslor där med , trevligt hade de haft med vissa inslag av mindre trevligheter ... men det var så lite så det går över fort , hoppas jag !

Lilla K ligger hemma i sängen och trynar- hon var trött efter gårdagen, hon fick ju vara med morbrorN på förmiddagen, de hade kastat gris, ätit nudlar och lilla K gillar deras källare som är full med barbiesar i alla möjliga varianter...

Idag är det jobb igen , ska försöka föra in inventering på datorn - inte hela för det tar tid men litegrann i a f.

Sen är det lite pappersarbete sóm gäller för jaktklubben, det har jobbats hårt ska ni veta under några veckor här på försommaren med att fräscha till och bygga om vår fantastiskt fina skjutbana.
Den är en tillgång för samhället som man kanske skulle kunna ta tillvara på mer. Ett roligt nöje och en nödvändighet för jägare - man kan träna på det man ska ut i skogen och göra.

Sen tänker jag idag på den som inte finns längre.





Kommentarer
Postat av: Kicki

Hälsa syster från mig. Har hon ingen blogg ?

2009-07-10 @ 14:19:12
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0