lyxfällan ?

Idag känns som jordens lyxdag ... en sån där karamell som man vill suga på länge - och ändå har inget särskilt hänt ?!

Jag började dagen på jobbet ( Naturligtvis ) jobbade några timmar, sen gick vi hem och bjöd vännen på lunch - fil , ägg och mackor - inget märkvärdigt - det märkvärdiga var att få sitta ute i solen som lyste så det gjorde ont i ögonen. Man är inte van helt enkelt ! OCH att få skiva ner färska hemodlade jordgubbar i filen.
Mums !!! Sen att få umgås med nån man träffar för sällan... inte som förr i a f .Det var också härligt !
 
Sen drog jag och lilla K raggen in på Akkan, vi tyckte det blev för varmt ( och vi ska snart till Turkiet ... och tycker det är varmt här!? ) där träffade vi tre pinglor som vi fick äran att fika och surra med en stund MYS, sen lånade jag lite böcker - när jag ska hinna läsa är en annan femma ???
Åkte hem och fortsatte umgås m vännen som kom tillbaks .
Helt plötsligt dök det upp en "mage" med tillhörande "becoming parents "  DET var verkligen dagens mys !!! Åh vad det ser gosigt ut !!! Jag håller alla tummar och tår för fortsatt välmående !!!

Till middag bestämde vi också att lyxa - kycklingrulle - och helt plötsligt satt jag vid ett annat fikabord, drack kaffe och åt glass med ytterligare pinglor !!!

Och till råga på allt hittade vi glassbilen på den galna vägen hem !

Ja du anill, vad ska jag säga - jag har en sony ericsson w 995, men precis som du har jag haft min tidigare telefon ett bra tag ( i alla fall i mitt tycke ) och använt den flitigt - det är ju en omställning att byta partner vet du ... att lära sig nya vanor, nya sätt att hantera saker och ting på, andra ställen att hitta saker på ... men -jo jag trivs med den !
Den tar bra bilder, den är lätt att hitta på och den går att ringa med ! Jo jag kan rekommendera den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0