grrrrrrrrr

Jag har köpt mig en ny telefon, en fin telefon, som jag fick i torsdags...
Den fungerar inte nu - eller , allt fungerar utom att ringa eller skicka meddelanden med den.... den har ingen täckning.
Så nu kan jag nästan instämma med makens mångåriga filosofi- mobiltelefoner är ett rappel med alla funktioner som finns- huvudsaken den går att ringa med ! Och nu går inte ens det !!! SUR SUR SUR !

Sen hade jag så ont i foten i går så jag låg hela kvällen med den i högläge- idag är det rätt okej, jag blir så ibland när en förkylning närmar sig, ont i leder .... Min tumme gör också ont men det är mindre viktigt den använder jag inte när jag går ...

Vilken klagomur det blev av det här idag då ...

Jag ska åka till min mamma en sväng idag - det är en positiv sak-!
Jag har bokat biobiljetter till mig och sönerna ikväll- Harry Potter, de vill egentligen inte gå men jag tvingar dem så att jag ska få se den. Jag kan ju inte direkt ta med lilla K som skulle vilja eftersom hon är för liten.

Lilla K som i går kväll precis innan hon somnade ställde frågan " Finns det nån skönhetssalong här i Storuman ???"
"Hur tänkte du då ?"  Undrade jag ," vad vill du göra ???"
"Jo jag skulle filja fixa mina naglar"svarar hon
.......................Det ska börjas i tid !!!

Idag är det Magdalena och Madeleine - Stort Grattis till alla som bär de vackra namnen !
Här kommer nostalgi till bara er !


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du får komma å hälsa på mig så ordnar jag nailsen :-) www.nagelverkstan.nu

2009-07-23 @ 13:47:50
Postat av: Madde

Tack så mycket!:)

2009-07-23 @ 22:57:55
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0