Fölseda´hela dan

Men mellanK var inte riktigt nöjd när vi käkade Raspeballer t middag, han hade inte fått fika på säng, då vi jobbade hans far och jag, Jag erbjöd mig på stående fot att vi skulle gå upp och ta om fikat på sängen då kl 16 ... men det gillade han inte !
En bra dag även om tårtan var lite tokig, det blev inte som bagaren tänkt sig  men det ordnade sig ändå ...

Jag och storkillen avslutade kvällen med en cykeltur Laisbäck t o r , jag hade sämst cykel, så den ska fixas innan nästa tur...
Nu ska jag ut m Sivan en pinksväng, innan det blir sängen och Twilightboken...

I morgon blir det jobb och sen har jag blivit inbjujden - tror jag på tjejmiddag härhemma m maken som värd ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ser framemot morgondagen och tjejmiddagen! Spännande ;-)

2009-07-07 @ 23:09:54
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0