sug i livmodern ?!

Jag har ett sug - har haft det ett längre tag nu - vet inte riktigt vad det beror på ??? Om det kan vara därför jag sysselsätter mig hela tiden med nåt- all målning allt som ska göras nu...
Jag är så sugen så sugen , jag sväljer all information, jag läser allt jag kommer över , ligger ute som en igel på blocket, kollar hemsidor, lyssnar, lär och bara suger ...
Planerar, funderar, tänker och bestämmer , ångrar och bestämmer igen ...

Jag vill ha en valp ...
en hund ...
min egen...

av många anledningar... och jag var ju så inne på en stående fågelhund- det är jag fortfarande ... men först så vet jag ju inte om vi tål hundar- jag tror och hoppas det, jag provar och utsätter oss... och - jodå ...
Åhhhh vad det suger , man brukar ju prata om att det suger i livmodern när man får bebissug när man håller i en bebis... det suger inte efter en sån bebis det suger efter en bebis på fyra tassar...


Maken påstår att han har växt på längden ... han undrar om jag ser att han blivit längre , han frågade t o m Mejan om hon inte såg nån skillnad ??? Att han var närmare taket...
Han säger att det nämligen har blivit längre när han ska nå ner till golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0