Storfrämmande

Hade vi ikväll - länge sen sist så det var skoj, ända från tärnafjällen hade de hittat hit ! Och nu laddar vi för att de äntligen ska komma och hänga med på Storumandagarna !

Lilla K har ett humör som inte går av för hackor, hoppas det hör ihop m att hon inte är riktigt kry(så det går över tänkte jag ... ) Hon orkar inte riktigt med.

Imorgon blir det hockey hela dagen , storK ska t Norsjö och mellanK har sammandrag på hemmaplan , Välkommen dit och titta ; Kl 10.30 är det första matchen , sen har de två matcher till under dagen, så kom och heja på killarna som hittills är obesegrade genom de tidigare sammandragen de varit med på ( Nu hoppas vi nerverna håller inför hemmamatcherna också)

Jag är fortfarande inte riktigt kry, få se om jag dricker ett glas vin eller två i morgon kväll m brullorna ( nån som är sugen att hänga med kanske ? Hör av er i s f ) ... Eller om jag åker hem och lägger mig under täcket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0