Ostens hus

Har jag sett idag - på håll , fyndade tre böcker på konsum också , såg en match mellan Storumans U14 och Clemensnäs. Storuman förlorade - lite orättvist kan man säga f de hade MASSOR m chanser - men som en förälder sa ; Det är ju målen som räknas ...
Lite surt var det - lång dag var det , men nu är vi hemma i a f. Var tror ni vi var ?

Fick mess igår kväll, Jag som lagt tanken åt sidan, planerat om, tänkt annars , men nu kommer suget igen ... utan krav känns det som ...
Men vi får väl se - ska tänka tanken i alla fall några gånger få se ...

Läste en av kvällstidningsbilagorna ... där stod det om bristen på förmåga att känna igen ansikten - jag känner nån sån människa ...
Det har forskats och visat sig att kärleksfull kroppskontakt utlöser hormonet oxytocin som ökar förmågan att känna igen ansikten , så du som har svårt att känna igen folk - för dig gäller mera gos med kärleksfull kroppskontakt ...

Jag har väldigt lätt att känna igen folk... hur det nu kan komma sig .......

Nu bastar barnen - och badar ute i snön , det är -19 grader kallt... HURV !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0