Laddar

Nu håller jag på att ta sats- i morgon ska jag på loppis, sen blir det en tur in till vår eminenta färghandlare för lite rådgivning och inhandling av diverse material, sen lär jag hämta några banankartonger...
Och det går ju att använda utrymmet på köksbordet ---
Sen får vi se om inte jag kan smälla till

Maken lär få spader och ungarna likadant ... men om jag gör det nu så är det ju gjort sen ...
Det är ju bara lite hockey emellanåt så det ska väl kunna gå ...
När det inte blir nåt annat som jag önskar så gör jag det här i väntan på ...

Krya på dig mamsen som ligger nerbäddad i flunsan !!! Tycker synd om dig !!! Kram från oss här i Storuman !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0