Kloka ord

är allt jag kunnat komma med på några inlägg... det är lätt att vara klok ibland, men svårare att omsätta det i praktiken ...

Idag är det Fredag rätt skönt även om vi har lite jobb i helgen !
Eller skönt och skönt, vi har ju precis börjat komma in i morgonritualerna, men det känns som bra med en mjukstart !
Var förbi på kaffe hos vänner i går, hörde om nytt jobb så det låter spännande - hoppas det blir jättebra !!!
Hör också om flera bebisar , mina barn ska få en tremening bl annat ...
Sen är det tråkiga nyheter- ingen jag känner , men man känner med familjen och vännerna... Hurvas att det ska behöva gå så på tok med unga människor ...

Storkillen har match på söndag och siktar på att ge sig ut på skidor för att hitta tjärnen med mycket fisk i morgon, jag som nästan var sugen på att hitta till Ankarsund där man får mycket fisk, men jag kan ju inte ens ta fisken av kroken så jag behöver storkillen med mig i s f ... Jo det är säkert , man ska bekänna sina svagheter

Sen har vi pratat om Currykryss idag - bluff eller sanning- jag tror i a f att vårt hus är planerat efter den tanken ...
För visste ni att Blå Vägen utanför vårt hus är precis i Nord- Syd riktning ?! Man skulle vilja att det är Öst-väst - men Icket säger Maken som kollat !

Dravel - åter t jobb ...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Vad är Currykryss??

2009-01-09 @ 15:17:46
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0