jodå

efter att ha traskat som katten kring het gröt och hittat på allt möjligt för att inte måsta börja så tog jag till slut tag i saken - målandet ... Hela köket är mer eller mindre upp och nervänt just nu !
Vad som målas ? Jo det är egentligen bara en sak , men en ganska betydande stor sak, och ni ska få se senare - kanske nån kan gissa ? Jag har nog tänkt det länge men och pratat om det  ... nu bär det till !

Men först hann vi med ;

*En sväng på loppiset i Stensele - utan nånting med mig hem !
*Färgaffären för lite inhandling och rådslagning !
*Hem , hämtade lilla K och överlade m MellanK om vad dagen skulle innehålla för hans del
*Storkillen fick sällskap av farbror L på en skotertur med fiske ( dock inget med hem )
*Sen blev det fiket för lite lunchfika innan vi till slut
*Hamnade på badet så Lilla K badade m kompisen och jag fick surra m vännen
Jag övervägde att lägga mig i solen en stund - det brukar inte vara helt fel , men surrtiden var för dyrbar !
*Middag m familjen
......................................................
Och till slut ! Måleri målera trallala lalal alalalaa ¨

Och nåt mer då ? Jo jag hittade en ny sort ! Och det kanske blir en sån i stället ????
Fauve !

currykryss ?! Det är såna här ;

Kommentarer
Postat av: Linda

Vitrinskåpet.

2009-01-11 @ 12:11:33
Postat av: ÅM

Oh no.. läste om currykrysssen. Tänk om vi har det där vår säng står?? Katterna älskar att sova där, måste läsa mera. Och du, min killa A börjar Björnligan på söndag =) Han längtar. Tack för all hjälp att komma igång.

2009-01-11 @ 21:31:33
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0