Inget

nytt under solen att rapportera tror jag...

Ska på Hotellet på eftermiddagen där det ska diskuteras om Storuman och framtiden .
Ska bli intressant att höra vad som sägs...

Småland kanske, eller skåne möjligen ... fisketur m pappa kanske ... vi närmar oss !!!
Om bara Maken inte vore så disträ då skulle vi ha löst det här ...

Maken som hade svängt förbi på macken innan han kom ner på hockeyn för att hämta mig och storK.
Under samtalet m övriga föräldrar så kom det fram att en hockeypappa var i Hoting...
Men sa maken, jag träffade honom ju nyss - visst måste det ha varit han ... han stog på macken när jag var in
Jahaa sa frun t han som var i Hoting vad konstigt ...
Maken blev så osäker på om han träffat pappan, han TYCKTES ha pratat m honom  men var det verkligen han eller var det nån annan ???
Till slut skrattade vi gott när jag fick ringa upp och prata m jobbarkompisen som sa - JOODÅ han vär här nyss och pratade m hockeypappan  så det stämmer ...
Disträ eller vad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0