Grrr

Bloggen har ju inte gått att läsa och logga in på under en stund i dag - inte för att jag har så mycket att förtälja - förutom att;

#Lilla K är godkänd på BVC hon ska nu överlämnas till skolan, möjligen att vi ska upp nån fler sväng hon är lite för lång för sin tyngd... men det har hon ju i o f s alltid varit,, vet inte var de generna kommer ifrån - ingen av föräldrarna är kända för att vara några flugviktare direkt ...
Sprutan var ingen höjdare- hon gillar inte att träffa läkare, jag vet inte vad det är, läkarkläderna tror jag skrämmer henne ... sen kände hon sig nog lite utsatt idag ... p g av anledningar som jag trodde hon var för liten för att reflektera för - men icket då ... öven en 5 ½ åring kan tycka det är jobbigt att klä av sig hos läkaren !
Blir lite nostalgisk när jag inser att vi gjort bort alla MVC besök nu ! Mina barn är stora - bäst att inse det !

#Sen har jag bokat så killarna ska få åka på riktigt stora äventyr !!! Fantastiskt roligt !!! De längtar och jag är avis !!!
Lilla K är också avis och vill göra samma sak - så jag vet inte vad jag ska muta henne med ??
En hundvalp kanske ? Eller en häst ? Vad tror ni ? Den går ju att ha i tvätthallen på macken och  hyra ut ridturer runt vallnäs ?! Eller istället för hyrbilar när folk lämnar in sina bilar ... tror nog att maken skulle uppskatta en ny affärside - jag har ju så knäppa infall i vanliga fall...

#MellanK har stått målis på träningen i kväll , han tycker det är roligt - men kallar sig själv "Sållet  Ludvigsson "
han blir nog inte långvarig i mål i s f ...Inte som sin farbror...Han hade plockat fram vattenflaskan i måndags som var fylld m gammal jäst äppeljuice - som tur var hann han inte dricka - det kunde verkligen ha blivit "100% i buren  "- jäst och möglig äppeldricka USCH

#Jag skulle leta ett namn och en adress på hitta.se idag, men jag skrev fel och bytte ut h mot f , det kom fram helt annan information kan jag säga ... men jag läste inte så länge - krutröd i ansiktet fast det var bara jag och jobbarkompisen på kontoret ...Jag hittade inte namnet jag säkte heller kan jag säga - inte på den sidan !




Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag tror stenhårt på idén med hästen =)

2009-01-21 @ 19:52:02
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Maria

Men Anna! Sitter du å porrsurfar på jobbet??? När inte jag är med dessutom ;)

2009-01-21 @ 20:07:04
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: anna

VI LÄNGTAR!!

2009-01-21 @ 20:48:13
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du menar att barnen varit klart på BVC å inte MVC för där har dom väl förhoppningsvis inte satt sin fot än...ler

2009-01-22 @ 08:36:27
Postat av: Stannapanna

ÅM; ja det tror jag nog du gör ;-) sköt om dig !

Mejan ; Hmph

Anna; Killarna med - jag gruvar lite men det blir nog bra ;-)

Sanna; Okej jag menar BVC jag hoppas också det dröjer länge till dem hamnar där ;-)

2009-01-22 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0