barngympa

Lilla K hade träningsvärk i vaderna klagade hon bittert på i morse... Undrar vad de hade för "ryssträning" m barnen på barngympan i går ??? ;-))
Inte ens Sex år och träningsvärk.. har hon ju aldrig provat på ? Men det måste nästan vara det ?
Slut på penicillinkuren nu så jag hoppas öronen håller sig friska !

StorK och mellanK ska få åka på äventyr om vi nu får alla trådar att gå i hop ! Vilket jag hoppas , skulle vara jättekul !

Besök från våran hövding har vi haft nu , det låter bra - kommer att gå smidigt som smör när vi ska igenom , men det blir inte förrn i september !

Jag är fortfarande lite kröjmut i kroppen men det blir bättre - ska utsätta mig för lite påfrestning i kväll så får vi se vad som händer ...



Kommentarer
Postat av: Anna

Hur blir det hur blir det ??

2009-01-20 @ 11:29:37
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0