2009 to be

vi får väl se vad det nya året bär i sin famn - vad vi ska få vara med om och uppleva?
Men jag står fast vid att jag har en tro på att vi väljer vår framtid- på nåt vis ?! Hur vi ska ta och hur vi ska tackla de upplevelser vi möts av ...

Gårdagen var en av de bättre nyårsaftnar jag haft ?! Inget speciellt men lugnt, skönt, massa vänner, god mat och godare efterrätt, lite äventyr så där lagomt, raketer ( Vilket jag väl är sådär inställd till ...
Synd bara att det blir så sent!? ( Jag har så svårt att ta mig hem och isäng - sen hade jag ju ett mission också )
SKulle ladda upp lite bilder - men slarvmaja har hälsat på - och slarvat bort laddarkabeln !

Men idag efter lång sovmorgon så har jag röjt och plockat sprungit emellan tvn och sysslorna , jag hade bestämt mig för att följa maratonvisningen av "Det okända " Jag fascineras lite av sånt  där man inte kan se ... 
Det gick sådär , efter 14 kunde jag väl sitta någon timme ostört då barnen var ute några timmar alla tre och jobbade med lillskotern ...
Sen hade vi middagsgäster och nu känns det som att jag måste ha en träff m John Blund igen ... man är som mör ...

2 förlovningar i min närhet igår , ett megagrattis till dem ! RIktigt roligt ! Grät en liten tår när jag hörde ... efter regn kommer en solstrimma ...

Och så lilla gumman... kram till dig ! Om jag kunde skulle jag trösta men ... det finns bara du som kan ta tag i situationen ... eller låta den vara som den är ... Det var inte dig jag skrev om förra gången - men nu är det det !!!

Kram kram kram !!! 

( i morgon blir det jobb )
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0