UMEÅ tur och retur ?

Nu har jag bestämt mig, jag åker inte till Umeå, det känns för kallt och dåligt väder, Vi har -15 grader just nu och snön vräker ner och som det ser ut på yr.no så verkar det fortsätta, men är det nån som ska från Umeå i morgon eftermiddag ? Som har en plats över i bilen ? Jag vill så gärna ha hit min mamma i helgen ... Och  med bussen blir det ju så sent ...

OM NÅN SKA FRÅN UMEÅ I MORGON EFTERMIDDAG OCH HAR EN PLATS ÖVER I BILEN  - SNÄLLA HÖR AV ER

En väldigt trevlig mamma har jag om jag får säga det själv, inte så stor plats tar hon , kan prata för sig, men är absolut inte otrevlig ...

Sen skickar jag en tanke till alla som förlorat sina anhöriga här omkring den senaste tiden ...
Det är så mycket trist att drabbas av sorg så ...

Sen skickar jag nästa tanke till dem som har anhöriga som drabbats av sjukdom ... Det är inte lätt att stå bredvid och se på ... en varm tanke och en kram !


Kommentarer
Postat av: tyra

Tack för dina fina ord,de värmde.

2009-02-06 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0