Onsdag

halva veckan har gått ! SNart är det helg och massa hockey, men jag räknar med att hinna lite annat också !

Idag har jag vart på utvecklingssamtal f lillaK - bara positiva känslor när jag kom därifrån ! Jag gillar verkligen vår barnomsorg här- vi har jättefin personal som verkligen gör allt för barnen känns det som !

Sen fick jag lunchsällskap x2 på macken Lite semla och drömrulltårta blev det också samt massor med surr om alldelar saker och ting ;-)

Lilla K följde m kompis hem så de skulle komma ner på ladan sen - nu ska jag hem och ladda för matchen !!!
Jag ska ju förmodligen vara med och spela !!!
Om jag platsar !

    

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallo...Ville bara säga att det löst sig för mig med köksbord å sånt...Men tack ändå att du skulle hålla koll...kram....

2009-02-25 @ 15:33:46
Postat av: AnnasomintevarlångtbakomStinapåÖppetSpår

Men alltså...semla och drömrulltårta måste ju innebära att du "förlorat" det där godislöftet du skrev om för ett par inlägg sen?!

2009-02-25 @ 15:57:30
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg
Postat av: Stannapannasominteallsåkteöppetspår

Öh nej det räknas väl till kakor och bullar- inte en segis,suris, lakrits,skummis,kola, inte en chokladbit har kommit över mina läppar på två veckor, trots diverse godisförsäljare ... och sug ...

2009-02-25 @ 16:09:21
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0