Nej Tack !

Har som sagt varit till Malå idag, på möte m spännande människor. Ett beslut som hänger i luften som ska tas och nu fick vi ny input- bra input, så vi överväger och funderar !    Lunch på hotellet - Malåborna är inte så nöjda m hotellchefen - som varit detsamma på vårt hotell här, fick inte veta varför men så var det ! 
En kvinna som var med visade sig vara mamma till en hockeykille som spelar i samma serie som storK - hon kände igen mig sa hon , tordes inte fråga av vilken anledning - förmodligen har hon sett halsmandlarna vibrera på mig när jag varit på match och hejat. Jag är bra på att heja !

Ett förslag på nåt som irriterat,stötts och blötts togs fram ikväll - hoppas det faller väl ut och visar sig vara genomförbart .
Jag framförde åsikter - igen, men jag kommer väl aldrig ifrån att jag är sån?! På gott och ont !

Maken gick kurs i morse , med mig, det ringde nån försäljerska , ni vet nån sån som låter snygg, stora tuttar snygg i håret , sminkad till tänderna o.s.v  !! Han halvnappade på erbjudandet och lämnade ut mailadressen för att få mer info. Jag tycker att man ska avspisa dessa envetna försäljare snabbt och med knivskärpta isiga stämband- brukar funka bra för mig.
Så nu hade jag läpp och gom övningar med maken för att träna honom att säga NEJ TACK ! Med bestämd röst och bas i tonen, snabbt och kort.
Nej tack, nej tack, NEJ TACK, NeJ tAcK, NNNEEEJJJJ TTTTAAAACCCCKKKKK...
Han tänkte fortsätta öva i sängkammaren ikväll när jag kommer krypande och vill ha lite myspys under täcket ni vet ....
NNNEEEEEJJJJJ          TTTTTAAAAACCCCCKKKKK!!!!!!!

Det är fysiskt omöjligt för grisar att kolla upp mot himlen.


http://www.vicke.be/index.html


Kommentarer
Postat av: Elias mamma

Haha,, du e för himla härlig du,, tack för ett gott skratt!!!

2009-02-19 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0